Endelig har vi gleden av å presentere vår nye kundeportal!
Vi begynner å rulle den ut for våre eksisterende kunder fortløpende i løpet av høsten 2018, og fremover. Da vil du som kunde ha muligheten til å se betalte og utbetalte fakturaer, få en oversikt over hvilke vikarer dere har hatt hos dere tidligere, og hvilke vikarer dere har booket fremover i tid.
Med tiden vil det også bli mulighet for å se hvorvidt vikarene som har vært hos dere tidligere har registrert seg som tilgjengelige, og sende direktebestilling med få tastetrykk til den enkelte vikaren. Om ønskelig kan også kunder velge å godkjenne timene fortløpende og før fakturering.
Med den nye kundeportalen streber vi etter å bli enda mer sømløse og effektive. Vi vet når det haster å få på plass gode folk, og vi vet hvor dyrebar tiden din er.
Vi håper at våre kunder vil finne god nytte i denne nye funksjonen, og at den ekstra tiden dere forhåpentligvis får til rådighet kan prioriteres til det aller viktigste: barna og elevene.
Hvert enkelt kontor tar direkte kontakt med deg som kunde, for å gi de nødvendige tilgangene og aktivere din kundeportal. Det bør også nevnes at vi fortsatt, som alltid, vil stå klare for å ta imot forespørsler, bestillinger, spørsmål eller andre henvendelser via e-post, tlf og sms som før. Våre åpningstider står uendret: man-fre 06:00-23:00 og søn 16:00-23:00.


Siste nytt
-
200 barnesmil i Kongeparken
-
SMS-problemer skal være LØST fre 18/10
-
TV-aksjonen 2019: Nå er det hennes tur
-
Resultater fra medarbeiderundersøkelsen for utleide medarbeidere 2019
-
Tildeling av midler våren 2019
-
Kommuneoppgjøret: brudd i forhandlingene mellom KS og Unio
-
Åpningstider påsken 2019
-
Barnehagendagen 2019
-
PVS i ny avtale med KANVAS
-
Resultater fra Kundeundersøkelsen 2018
-
Midler fra PVS-fondet høsten 2018 går til elever i praktisk arbeidslivsfag
-
PVS i ny avtale med Espira
-
Nye endringer i Arbeidsmiljøloven fra 2019
-
TIPS: Hygiene og smittevern i barnehagen
-
Takk for innsatsen!