Vi lanserer ny KUNDEPORTAL

Endelig har vi gleden av å presentere vår nye kundeportal!

Vi begynner å rulle den ut for våre eksisterende kunder fortløpende i løpet av høsten 2018, og fremover. Da vil du som kunde ha muligheten til å se betalte og utbetalte fakturaer, få en oversikt over hvilke vikarer dere har hatt hos dere tidligere, og hvilke vikarer dere har booket fremover i tid.

Med tiden vil det også bli mulighet for å se hvorvidt vikarene som har vært hos dere tidligere har registrert seg som tilgjengelige, og sende direktebestilling med få tastetrykk til den enkelte vikaren. Om ønskelig kan også kunder velge å godkjenne timene fortløpende og før fakturering.

Med den nye kundeportalen streber vi etter å bli enda mer sømløse og effektive. Vi vet når det haster å få på plass gode folk, og vi vet hvor dyrebar tiden din er.

Vi håper at våre kunder vil finne god nytte i denne nye funksjonen, og at den ekstra tiden dere forhåpentligvis får til rådighet kan prioriteres til det aller viktigste: barna og elevene.

Hvert enkelt kontor tar direkte kontakt med deg som kunde, for å gi de nødvendige tilgangene og aktivere din kundeportal. Det bør også nevnes at vi fortsatt, som alltid, vil stå klare for å ta imot forespørsler, bestillinger, spørsmål eller andre henvendelser via e-post, tlf og sms som før. Våre åpningstider står uendret: man-fre 06:00-23:00 og søn 16:00-23:00.

PVS-bilde av lærervikar og to elever foran en tavle i naturfagstime
Publisert i Aktuelt.