07.01.2020 kl 15:15:
Det kan se ut til at vi i dag mottar alle sms’er som sendes til oss. Vi venter på avklaring fra operatøren om dette stemmer. Dersom du opplever å ikke få svar på din sms-henvendelse innen rimelig tid, ber vi deg ta kontakt per tlf, e-post eller e-bestilling.
06.01.2020 kl 17:00:
Vi beklager å måtte meddele at vi opplever problemer med å motta sms mandag ettermiddag 6. januar 2020. I mellomtiden ber vi deg ta kontakt med oss på telefon eller e-post, for sikkerhets skyld. Det er også mulig å legge inn bestilling via webskjema. Ta snarest kontakt dersom du ikke har fått svar på din sms-henvendelse innen 10 minutter.
Vår teleoperatør Telia jobber på spreng med å løse problemet.
Vi beklager så mye til alle våre kunder og medarbeidere som igjen opplever å ikke få svar på sine sms’er. Telia jobber med å finne et svar på hvorfor dette skjer gjentatte ganger, og vil fremover jobbe med å legge til rette for en optimalisering slik at vi kan forhindre at dette skjer enda en gang.
Saken oppdateres fortløpende.